Indlæser
HVIK BoConcept CAMP 2020
Dato og tid
Fredag d. 14. august 2020 kl. 16:00 til søndag d. 16. august 2020 kl. 18:00
Tilmeldingsfrist
Torsdag d. 13. august 2020 kl. 12:00
Sted
Frihedens idrætscenter ,
Hvidovrevej 446,
2650 Hvidovre
Frihedens idrætscenter
Hvidovrevej 446
2650 Hvidovre
HVIK BoConcept CAMP 2020
Arrangementsbeskrivelse
Traditionen tro skyder HVIK en ny sæson i gang med HVIK BoConcept CAMP 2020 den 14.-16. august.
Spillerne bliver inddelt på deres respektive hold, som er alders- og niveautilpasset. Det primære fokus er forbedring af deltagernes tekniske færdigheder.
Der vil være aktiviteter på og udenfor isen, og klubbens trænere vil stå for instruktionen.
Ved tilmelding skal du tilmelde dig i forhold til din årgang.*
U7: årgang 2014 og yngre
3 ispas, 3 off-ice pas, frokost lørdag og søndag, 3 restitutionsmåltider og en CAMP 2020 t-shirt.
U9: årgang 2013 og 2012
5 ispas, 3 off-ice pas, frokost lørdag og søndag, 3 restitutionsmåltider, fællesspisning lørdag aften og en CAMP 2020 t-shirt.
U11: årgang 2011 og 2010.
5 ispas, 3 off-ice pas, frokost lørdag og søndag, 3 restitutionsmåltider, fællesspisning lørdag aften og en CAMP 2020 t-shirt.
U13: årgang 2009 og 2008
5 ispas, 4 off-ice pas, frokost lørdag og søndag, 3 restitutionsmåltider, fællesspisning lørdag aften og en CAMP 2020 t-shirt.
U15: årgang 2007 og 2006
5 ispas, 4 off-ice pas, frokost lørdag og søndag, 3 restitutionsmåltider, fællesspisning lørdag aften og en CAMP 2020 t-shirt.
U17/U20: årgang 2005 og ældre
4-5 ispas, 2 off-ice pas, frokost lørdag og søndag, 3 restitutionsmåltider, fællesspisning lørdag aften og en CAMP 2020 t-shirt.
* Inddelingen af spillerne varetages efterfølgende af Sportsudvalget, som forbeholder sig ret til at ændre i gruppernes sammensætning, afhængigt af tilmeldinger.
Medlemmer i kontingentrestance kan deltage på campen, når restancen er udlignet.
1 Division og Dame 1 indgår som hjælpetrænere på de øvrige hold , samt deltage som C og A på de interne kampe lørdag, efter aftale med klubben.
I disse COVID-19 tider skal vi hjælpe hinanden mht. til plads i omklædningsrumene, da krav til omklædning 4m2 pr spiller. (man kan evt omklæde på skift, hvis der er for meget trængsel)
Desuden vil der forgå afspritning af brusere 2 gange dagligt.
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Tilmelding til dette arrangement bliver håndteret med NemTilmeld.
Hvis du selv holder arrangementer, kan du prøve NemTilmeld's tilmeldingssystem for 0 kr. til dit næste arrangement.